Máte k dispozici prodejní data Vaší firmy. Víte, že marketingové oddělení v minulosti uspořádalo prodejní akci na jeden druh zboží, ale nevíte přesně kdy a na který druh. Vaším úkolem je tedy zjistit:
1) Ve kterém měsíci se prodejní akce uskutečnila (resp. ve kterém měsíci se tato akce projevila)
2) Na které zboží se tato akce vztahovala (vztahovala se pouze na jedno zboží)
3) O kolik korun se díky prodejní akci zvýšily tržby (ve sledovaném období)
Data jsou k dispozici tady:
Dobrý den,
OdpovědětVymazatřekl bych, že to bude Celer a ve 4.měsící proběhla akce.
Zisk bude cca 600kKč, nevím jak určit přesně. Vzal jsem rozdíl 3. a 4. měsíc
Použil jsem pouze KT.
V zásadě OK, u toho zisku by asi bylo ještě přesnější zohlednit i celkovou změnu ostatních. Jako že se nedá čekat že by se celer prodával v dubnu stejně jako v březnu, ale dá se čekat, že by poklesl / narostl stejně jako ostatní produkty.
OdpovědětVymazat