Příklad
Mám dokument vytvořený v Excelu, Wordu nebo PowerPointu. Potřebuji z něj udělat PDF.Návod
Řešení je hodně odlišné podle toho, se kterou verzí pracujete. Ve verzích 2007 a 2010 stačí kliknout na "Uložit jako" a pak vybrat PDF. A to je všechno.Ve verzích starších je třeba mít nainstalovaný nějaký specializovaný software, např.:
http://www.slunecnice.cz/sw/pdfcreator/
V Excelu (Wordu, Powerpointu) pak nejdete na Save as, ale (trochu paradoxně) na Print - a z nabídky tiskáren si vyberete tu, která vytváří PDF (teda ta, která má někde v názvu PDF...). Tiskem na tuto tiskárnu se nic fyzicky nevytiskne, jen se vytvoří nový PDF dokument.
Díky moc za stránky! Teď jsem je objevila, v excelu jsem se učila pracovat na vysoké a všechno jsem zapomněla, (pořádně jsem ho nikdy nepotřebovala) a teď si obnovuju co jsem kdysi znala, takže mi Vaše stránky moc pomáhají.
OdpovědětVymazatSuper, skvělá práce.
Jsem rád že Vám stránky pomáhají :)
OdpovědětVymazatJ.